Flota
La debutul său, în 1928, Școala de aviație „Mircea Cantacuzino” avea în dotare o singură avionetă Klemm, achiziționată de Mircea Cantacuzino. În 1929 sunt achiziționate alte patru avionete, tot marca Klemm.
După moartea lui Mircea într-un accident aviatic, școala rămâne cu un singur avion, situație care se păstrează și în 1931 – un aparat pus la dispoziție de Ioana Cantacuzino. În 1932, școala își desfășoară activitatea cu un avion propriu și celălalt al Ioanei, precum și cu două aparate donate de Asociația Română pentru Propaganda Aviației (A.R.P.A.). În 1933, școala deține două avionete proprii, pentru ca în 1934 – 1935 să rămână din nou cu un singur avion.
Anul 1936 este cel mai prolific din istoria asociației și a școlii aceasta deținând două ICAR Universal, puse la dispoziție de Secretariatul de Stat al Aerului (S.S.A.), alături de trei Messerschmitt-uri, proprietatea școlii.
În 1937 școala comandă o avionetă de Havilland Mot, trei avioane germane Klemm și trei avioane cehești Zlin XII.
De-a lungul existenței școlii însă, crește numărul de proprietari particulari de avioane.
Școala de aviație „Mircea Cantacuzino” este racordată la ultimele noutăți din domeniul aeronauticii, atât prin avioanele pe care le achiziționează (românești sau străine), prin raidurile pe care le organizează în țară sau la nivel internațional, cât și prin acțiunile antreprenoriale pe care le dezvoltă: zboruri de agrement deasupra Bucureștiului, servicii de publicitate aeriană sau planorism.
Vă invităm la o călătorie într-o lume fascinantă a istoriei avioanelor a căror poveste este legată de Școala de aviație „Mircea Cantacuzino”.