Messerschmitt Siemens 100 cp (BFW M 26)
A fost un monoplan cu un singur motor consola cu aripi luminate, construit în Germania în 1930. Nu au existat vânzări și doar unul a fost construit.
Rol: Light airliner
Origine: Germania
Fabricant: Bayerische Flugzeugwerke (BFW)
Proiectant: Willy Messerschmitt
Primul zbor: 1930
Număr de aeronave construite: 1
BFW M.26 a fost un monoplan cu un singur motor consola cu aripi luminate, construit în Germania în 1930. Nu au existat vânzări și doar unul a fost construit.
Messerschmitt Siemens 100 cp (BFW M 26)
A fost un monoplan cu un singur motor consola cu aripi luminate, construit în Germania în 1930. Nu au existat vânzări și doar unul a fost construit.
Proiectare și dezvoltare
[tp not_in=”en”]BFW M.26 a fost un avion usor civil, proiectat pentru a transporta între doi și trei pasageri într-o cabină închisă. Poziția pilotului a fost, de asemenea, închisă. A fost un monoplan consolă de mare, înaripat, în stilul lui Messerschmitt, o aeronavă cu cabină de trei. Un exemplu tipic de Messerschmitt fuselaj pătrat, secțiunea redusă în mod constant pentru coadă, cu înotatoarea foarte unghiulară a cârmei. Acesta din urmă a fost tăiată departe la bază pentru a permite circulația liftului dintr-o singură bucată.Tren de rulare principal de tip ax divizat.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The BFW M.26 was a light civil aircraft designed to carry two to three passengers in an enclosed cabin. The pilot’s position was also enclosed. It was a high cantilever winged monoplane in the style of Messerschmitt’s earlier three cabin aircraft, the successful BFW M.18 and BFW M.20 and the commercially unsuccessful BFW M.24, though smaller than any of them. A typical Messerschmitt square section fuselage narrowed steadily to the tail with its very angular fin and rudder. The latter was cut away at the base to allow for the movement of the single piece elevator. The main undercarriage was of the split axle type.[/tp]
[tp not_in=”en”]M.26 a fost alimentat de un HP 100 (45 kW) Siemens Sh 11 motor radial, montat uncowled cu cele șapte capete de cilindru proeminente pentru răcire. Acesta a condus o elice cu două pale.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The M.26 was powered by a 100 hp (45 kW) Siemens Sh 11 radial engine, mounted uncowled with the seven cylinder heads protruding for cooling. It drove a two-bladed propeller.[/tp]
[tp not_in=”en”]Primul avion a zburat în 1930, dar nu a urmat producția și numai unul M.26 a fost construit. O versiune de 175 CP (130 kW), a fost considerat sub denumirea M.30, dar nu a fost construit.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The aircraft first flew in 1930, but no production ensued and only one M.26 was built. A version with a 175 hp (130 kW) Wright Whirlwind was considered under the designation M.30, but not built.[/tp]
Messerschmitt Siemens 100 cp (BFW M 26)
A fost un monoplan cu un singur motor consola cu aripi luminate, construit în Germania în 1930. Nu au existat vânzări și doar unul a fost construit.
Messerschmitt Siemens 100 cp (BFW M 26)
A fost un monoplan cu un singur motor consola cu aripi luminate, construit în Germania în 1930. Nu au existat vânzări și doar unul a fost construit.
- Echipaj: 1
- Capacitate: 2/6 pasageri
- Lungime: 7.15 m (23 ft 5½ in)
- Anvergură: 1.40 m (40 ft 8¼ in)
- Înălțime: 2.30 m (7 ft 6½ in)
- Greutate la gol: 460 kg (1,014 lb)
- Greutate brută: 700 kg (1,543 lb)
- Motopropulsor: 1 × Siemens Sh 11 7-cilindrii, motor radial, 75 kW (100 cp)