Link Trainer
Termenul Link Trainer, de asemenea, cunoscut sub numele de „cutia albastră” și „Trainer Pilot” este frecvent folosit pentru a desemna o serie de simulatoare de zbor produse între începutul anilor 1930 și începutul anilor 1950 de către Link Aviation Devices, Inc, fondat și condus de Ed Link, bazat pe tehnologia inițiată în 1929 la afacerea familiei sale în Binghamton, New York.
Despre Link Trainer – Wikipedia
Termenul Link Trainer, de asemenea, cunoscut sub numele de „Cutia Albastră” și „Pilot Trainer” este frecvent folosit pentru a desemna o serie de simulatoare de zbor produse între începutul anilor 1930 și începutul anilor 1950 de Link Aviation Devices, Inc, fondat și condus de Ed link-ul, bazat pe tehnologia inițiată in 1929 la afacerea familiei sale în Binghamton, New York. Aceste simulatoare au devenit faimose în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, când au fost folosite ca un ajutor esențial pentru pilotul de formare de aproape fiecare combatant national. Link Trainer original a fost creat în 1929 din nevoia unei modalitpți sigure de a învăța noii piloți cum să zboare cu instrumente. Un organ formator și constructorul Nickelodeon, Link s-a folosit de cunostintele sale, pentru a crea un simulator de zbor care a răspuns la controalele pilot și a dat o lectură exactă cu privire la instrumentele incluse. Mai mult de 500.000 de piloți americani au fost instruiți în simulatoare Link, așa cum au fost piloții Națiunilor diverse cum ar fi Australia, Canada, Germania, Marea Britanie, Israel, Japonia, Pakistan și USSR. Link Flight Trainer a fost desemnat ca un punct de reper al Ingineriei Mecanice Istorice de către Societatea Americană a Inginerilor Mecanici. Compania Link, acum Simulare Link si divizia de formare de L-3 Communications, continuă să facă simulatoare aerospațiale.
Link Trainer
Termenul Link Trainer, de asemenea, cunoscut sub numele de „cutia albastră” și „Trainer Pilot” este frecvent folosit pentru a desemna o serie de simulatoare de zbor produse între începutul anilor 1930 și începutul anilor 1950 de către Link Aviation Devices, Inc, fondat și condus de Ed Link, bazat pe tehnologia inițiată în 1929 la afacerea familiei sale în Binghamton, New York.
Origini
[tp not_in=”en”]Edwin Link a dezvoltat o pasiune pentru zbor, în anii copilăriei, dar nu a fost capabil de a permite costul ridicat al zborului. După terminarea școlii în 1927, a început dezvoltarea unui simulator, un exercițiu care a durat 18 luni. Primul său antrenor pilot, care a debutat în 1929, semana cu un avion de jucărie din exterior, cu aripi de lemn scurte și fuselajul montate pe un cardanic. Burduful pieselor de la fabrica de piese Link, afacerea de familie deținută și operată în Binghamton, New York, condusă de o pompă electrică, a făcut un teren formator și rolă ca pilot ce a lucrat controalelor.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]Edwin Link had developed a passion for flying in his boyhood years, but was not able to afford the high cost of flying. So, upon leaving school in 1927, he started developing a simulator, an exercise which took him 18 months. His first pilot trainer, which debuted in 1929, resembled a toy airplane from the outside, with short wooden wings and fuselage mounted on a universal joint. Organ bellows from the Link organ factory, the business his family owned and operated in Binghamton, New York, driven by an electric pump, made the trainer pitch and roll as the pilot worked the controls.[/tp]
[tp not_in=”en”]Primele vânzări militare Link au venit ca o urmare a scandalului a Poștei Aeriene, Forțele Armatei Aeriene au preluat transportul de Poștei Aeriene US. Doisprezece piloți au fost uciși într-o perioadă de 78 zile din cauza necunoașterii instrumentelor și conditiile de zbor. Rata mare de pierdere de vieți omenești a determinat Corpul Aerian să caute o serie de soluții, inclusiv pilotul antrenor al Corupului Aerian Link a dat o demonstrație puternică a potențialului de formare al instrumentor, când, în 1934, Link a zburat la o întâlnire în condiții de ceață, unde Corpul Aerian îl evaluează ca neefiind apt pentru zbor. Ca urmare, Corpul Aerian a comandat primii șase piloți formatori, la 3.500 de dolari fiecare.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]Link’s first military sales came as a result of the Air Mail scandal, when the Army Air Corps took over carriage of U.S. Air Mail. Twelve pilots were killed in a 78 day period due to their unfamiliarity with Instrument Flying Conditions. The large scale loss of life prompted the Air Corps to look at a number of solutions, including Link’s pilot trainer. The Air Corps was given a stark demonstration of the potential of instrument training when, in 1934, Link flew in to a meeting in conditions of fog that the Air Corps evaluation team regarded as unflyable. As a result, the Air Corps ordered the first six pilot trainers at $3,500 each.[/tp]
[tp not_in=”en”]Compania Link s-a extins rapid, în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, Instrumentul de Bază ANT-18, cunoscut pentru zeci de mii de piloți tineri ca „Blue Box” (deși a fost pictat în alte culori decât albastru în alte țări), a fost echipamentul standard la fiecare școală de formare aeriană în Statele Unite și Națiunilor Aliate. În timpul anilor de război, Link a produs peste 10.000 de Cutii Albastre, pornind câte unul la 45 de minute.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The Link company expanded rapidly, and during World War II, the ANT-18 Basic Instrument Trainer, known to tens of thousands of fledgling pilots as the „Blue Box” (although it was painted in colors other than blue in other countries), was standard equipment at every air training school in the United States and Allied nations. During the war years, Link produced over 10,000 Blue Boxes, turning one out every 45 minutes.[/tp]
Modele Link Trainer
[tp not_in=”en”]Mai multe modele de Formatori Link au fost vândute în perioada 1934 până la sfârșitul anilor 1950. Acești formatori au ținut ritmul cu creșterea instrumentalului și dinamica zborului avioanelor perioadei lor, dar au păstrat fundamentele designului pneumatic și electric de la primul Link.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]Several models of Link Trainers were sold in a period ranging from 1934 through to the late 1950s. These trainers kept pace with the increased instrumentation and flight dynamics of aircraft of their period, but retained the electrical and pneumatic design fundamentals pioneered in the first Link.[/tp]
[tp not_in=”en”]Formatorii construiți în 1934 până la începutul anilor 1940 au avut o schema de culori care a prezentat un fuselaj albastru strălucitor și aripi galbene cu secțiuni și pe coadă. Aceste aripi și secțiuni coadă au avut suprafețele de control, care de fapt s-au mutat ca răspuns la mișcarea pilotului și a cârmei. Cu toate acestea, mulți formatori au construit în mijlocul celui de-al Doilea Război Mondial fără aceste aripi și secțiuni coadă, din cauza lipsei de material și al momentelor critice de producție.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]Trainers built from 1934 up to the early 1940s had the a color scheme that featured a bright blue fuselage and yellow wings and tail sections. These wings and tail sections had control surfaces that actually moved in response to the pilot’s movement of the rudder and stick. However, many trainers built during mid to late World War II did not have these wings and tail sections due to material shortages and critical manufacturing times.[/tp]
Antrenamentele
Pentru antrenamente a fost primul model de Link, fiind o evoluție a prototpului din 1929.
ANT-18
[tp not_in=”en”]A doua și cea mai prolifică versiune a avionului, a fost, ANT-18 (modelul 18, al Armatei Navale), care a fost, care a fost la rândul lui, o versiune îmbunătățită a modelului C3. Acest model a fost de asemenea produs în Canada pentru Royal Canadian Air Force și Royal Air Force cu câteva modificări, cu designul modelului D2. A fost folosit de multe tări pentru antrenamente înantea și după Al Doilea Război Mondial, ăn special de British Commonwealth Air Training Plan.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The second and most prolific version of the Link Trainer was the ANT-18 (Army Navy Trainer model 18), which was in its turn, a slightly enhanced version of the model C3. This model was also produced in Canada for both the Royal Canadian Air Force and the Royal Air Force with a somewhat modified instrument panel, where its model designation was D2. It was used by many countries for pilot training before and during the Second World War, especially in the British Commonwealth Air Training Plan.[/tp]
[tp not_in=”en”]ANT-18 a prezentat o rotație prin toate cele trei axe, în mod eficient simulând toate instrumentele de zbor, și condițiile comune, modelate, cum ar fi un bufet pre-stand, viteză mare de rulare retractabilă, și de filare. Acesta a fost echipat cu un coronament opac detașabil, care ar putea fi folosit pentru a simula zboarul orb, fiinf deosebit de util pentru instrumentul și navigarea prin formare.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The ANT-18 featured rotation through all three axes, effectively simulated all flight instruments, and modeled common conditions such as pre-stall buffet, overspeed of the retractable undercarriage, and spinning. It was fitted with a removable opaque canopy, which could be used to simulate blind flying, and was particularly useful for instrument and navigation training.[/tp]
Proiectare și dezvoltare ANT-18
ANT-18 este compus din două principale componente.
[tp not_in=”en”]Primul principal component este antrenorul insuși. Formatorul constă într-o cutie de lemn aproximând forma unei cabina de pilotaj și partea din față a fuselajului, care este conectat printr-un cardanic la o bază. În interiorul cockpitului este scaun pentru un singur pilot, controlul aeronavelor secundare, și o completă suita de instrumente de zbor. Baza conține mai multe seturi complicate de burduf condus de aer pentru a simula mișcarea, o pompă de vid a cărui ambele unități de burduf oferă intrare la un număr de instrumente de aeronave, și un dispozitiv cunoscut ca un oscilator Telegon, care controlează celelalte instrumente.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The first major component is the trainer itself. The trainer consists of a wooden box approximating the shape of a cockpit and forward fuselage section, which is connected via a universal joint to a base. Inside the cockpit is a single pilot’s seat, primary and secondary aircraft controls, and a full suite of flight instruments. The base contains several complicated sets of air-driven bellows to simulate movement, a vacuum pump which both drives the bellows and provides input to a number of aircraft instruments, and a device known as a Telegon Oscillator, which controls the remaining instruments.[/tp]
[tp not_in=”en”]Cea de a doua componentă majoră este stația instructorului extern, care constă într-o hartă-masă, un display ce prezintă principalele instrumente de zbor, și un marker cunoscut ca un „crab.” Crab se deplasează pe suprafața de sticlă a hărții, trasarea pilotului. Pilot și instructorul pot comunica unii cu alții prin căști și microfoane.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The second major component is an external instructor’s station, which consists of a large map table, a repeated display of the main flight instruments, and a moving marker known as a „crab.” The crab moves across the glass surface of the map table, plotting the pilot’s track. The pilot and instructor can communicate with each other via headphones and microphones.[/tp]
[tp not_in=”en”]ANT-18 are trei seturi principale de burduf. Un set de patru burdufuri (unul în fiecare colț din cabina de pilotaj) controleaza miscarea. Un set foarte complicat de burduf, la partea din față a cabinei, ce controlează mișcarea în plan giratoriu. Acest set complex de 10 burdufr, două vilbrochene și diverse unelte și scripete au cuprins motorul de cotitură. Acest motor ar putea transforma întreaga cabina de pilotaj în 360 de grade. Acest lucru a fost posibil, deoarece o serie de contacte electrice cu inel alunecare în compartimentul inferior de bază, furnizat continuitate electrică între carlingă și de bază.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The ANT-18 has three main sets of bellows. One set of four bellows (one under each corner of the cockpit) controls movement in the pitch and roll planes. A very complicated set of bellows at the front of the cockpit controls movement in the yaw plane. This complex set of 10 bellows, two crank shafts and various gears and pulleys comprised the turning motor. This motor could turn the entire cockpit in continuous 360 degree circles. This was possible since a series of electrical slip ring contacts in the lower base compartment, supplied electrical continuity between the cockpit and the base.[/tp]
[tp not_in=”en”]Un al treilea set simulează vibrații, cum ar fi bufet stand. Atât antrenorul cât și stația de instructor sunt alimentate de la prize de alimentare 110VAC/240VAC standard, prin intermediul unui transformator, cu cea mai mare parte din cablurile interne fiind de joasă tensiune. Logica simulatorului este tot analogică și se bazează în jurul tuburi vidate.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]A third set simulates vibration such as stall buffet. Both the trainer and the instructor’s station are powered from standard 110VAC/240VAC power outlets via a transformer, with the bulk of internal wiring being low voltage. Simulator logic is all analog and is based around vacuum tubes.[/tp]
Supraviețuitori
[tp not_in=”en”]Un număr de Link Trainers sunt cunoscute ca supraviețuitori în jurul lumii. Multe simulatoare ANT-18 exista și astăzi în toată lumea.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]A number of Link Trainers are known to survive around the world. Many ANT-18 simulators survive around the world today.[/tp]
Australia
[tp not_in=”en”]Cel puțin 22 de ANT-18 existăp în Australia, în diferite stadii de reparare. O serie dintre acestea sunt în muzee, dar majoritatea sunt în custodia Australian Air Force Cadets, care au fost primite în anii 1950 de Royal Australian Air Force (RAAF). Ele au fost menținute până în 1975 de către RAAF, și ca urmare, multe sunt încă în stare relativ bună, fiind fie integral sau parțial operaționale. Numărul de exploatare ANT-18 a fost stimulată în ultimii ani de restaurarea mai multor mașini. O astfel de unitate este pe ecran static la Fighterworld, adiacent la baza Williamtown RAAF afară, Newcastle Australia.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]At least 22 ANT-18 trainers survive in Australia, in various states of repair.[9] A number of these are in museums, but the majority are in the custody of the Australian Air Force Cadets, who were given them in the 1950s by the Royal Australian Air Force (RAAF). They were maintained until 1975 by the RAAF, and as a result many are still in relatively good condition, being either fully or partially operational. The number of operational ANT-18s has been boosted in recent years by the restoration of several machines. One such unit is on static display at Fighterworld, adjacent to the Williamtown RAAF base outside Newcastle Australia.[/tp]
Canada
[tp not_in=”en”]Un Link Trainer complet funcțional este deținut și operat de către Canadian Harvard Aeronave Asociation Tillsonburg, Ontario. Alte Linkuri sunt expuse la Canadian Air and Space Museum, Western Canada Aviation Museum, Canadian War Museum și Commonwealth Air Training Plan Museum. Există, de asemenea, un Link Trainer pe ecran la North Atlantic Aviation Museum în Gander, Newfoundland, Canada, a fost folosit in serialul de televiziune Above and Beyond (2006). Un alt Link Trainer este expus la muzeul din Claresholm, Alberta, unde se afla No. 15 15 Service Flying Training School în timpul celui de-al Doilea Război Mondial.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]A fully functional Link Trainer is owned and operated by the Canadian Harvard Aircraft Association of Tillsonburg, Ontario. Other Link Trainers are on display at the Canadian Air and Space Museum, the Western Canada Aviation Museum, the Canadian War Museum and Commonwealth Air Training Plan Museum. There is also a Link Trainer on display at the North Atlantic Aviation Museum in Gander, Newfoundland, Canada; it was used in the television series Above and Beyond (2006). Another Link Trainer is on display at the museum in Claresholm, Alberta, where the No. 15 Service Flying Training School was situated during World War II.[/tp]
Republica Cehă
Muzeul de aviație șa Kbely, Praha are un Link Trainer.
Serbia
[tp not_in=”en”]Cel puțin trei exemplare se știe ca există în Muzeul Aviației din Belgrad, unul, și în Valjevo un exemplu care era încă operațional în anii ’80, în prezent este nevoie de noua serie de tuburi vidate, altfel fiind într-o stare bună.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]At least three examples are known to exist out of which Aviation Museum in Belgrade owns one and Aeroklub Valjevo, Valjevo owns one example that was still operational in the ’80s, nowadays it requires new set of vacuum tubes but otherwise it is in a good state.[/tp]
UK
Un număr de Linkuri se află în UK. Supraviețuitorii existenți sunt localizați în:
- Brooklands Museum (ANT-18)
- The Welford Museum
- No. 424 (Southampton) Squadron Air Training Corps
- No. 195 (Grimsby) Squadron Air Training Corps funcțional, operational după restaurare
- No. 1349 Woking Squadron Air Training Corps operațional
- No. 328 (Kingston) Squadron Air Training Corps (ANT-18)
- No. 130 (Bournemouth) Squadron Air Training Corps[11]
- No. 1344 (Cardiff) Squadron Air Training Corps
- Wellingborough School CCF RAF Section[12]
- Imperial War Museum Duxford
- Caernarfon Airport Aviation Museum, North Wales
- Brenzett Aeronautical Museum, Kent
- Manston History Club,[13] Kent
- Rochester Airport, Kent
- Tangmere Aviation Museum, West Sussex
- North East Aircraft Museum, Sunderland
USA
[tp not_in=”en”]Muzeul Roberson și Science Center din Binghamton, New York, dețin o expoziție Edwin Link ce include un Link Trainer cu setări tipice. Aeroportul Greater Binghamton, Link Field, de asemenea avea un Link Trainer cu ecran, altul fiind în Muzeul Wings of Eagles Air Museum,aproape de Elmira, New York.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The Roberson Museum and Science Center in Binghamton, New York, contains an exhibit on Edwin Link including a Link Trainer in a typical classroom setting. The Greater Binghamton Airport, Link Field, also has a Link Trainer on display and another is at the Wings of Eagles Air Museum in nearby Elmira, New York.[/tp]
[tp not_in=”en”]Muzeul British Flight Training School localizat în josul Aeroportului Terrell Municipal Airport în Terrell, Texas are o asamblare completă Link Trainer cu un astaș stației instructorului expus, dedicat 2,000 Royal Air Force Cadets ce a funcționat în Terrell din August 1941 până la sfarșitul celui de-al Doilea Război Mondial ca o parte din Lend-Lease Acționa la fel ca și cadeții britanici, permis de aviație cu instruire în Statele Unite de către aviatorii civili.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The British Flight Training School#1 Museum located on the grounds of the Terrell Municipal Airport in Terrell, Texas has a complete Link Trainer assembly with attached instructor’s station on display at the museum dedicated to the 2,000 Royal Air Force Cadets were trained in Terrell from August 1941 through the end of World War II as a part of the Lend-Lease Act that allowed British aviation cadets to be trained in the US by civilian aviators.[/tp]
[tp not_in=”en”]Un Link Trainer a fost folosit de Tuskegee Airmen și este expus șa Muzeul de Aviație la Robins AFB aproape de Warner-Robins, Ga. Muzeul Național al Forțelor Aeriene US, aveau un Link Trainer expus, fiinf Avionul Săptămânii, în prima săptămână a anului 2009.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]A Link trainer used to train the Tuskegee Airmen is on display at the Museum of Aviation at Robins AFB near Warner-Robins, Ga. The National Museum of the United States Air Force has a Link Trainer on display; it was the museum’s „Aircraft of the Week” during the first week of 2009.[/tp]
[tp not_in=”en”]Un Link Trainer este în Post Mills, Vermont, fiind posedat de colecționarul Brian Boland din Boland Balloons și poate fi văzut în muzeul său de zbor la Aeroporul Post Mills.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]One Link Trainer is in Post Mills, Vermont, owned by Balloonist and collector Brian Boland of Boland Balloons and can be viewed in his flight museum at Post Mills Airport.[/tp]
[tp not_in=”en”]Alt Link Trainer funcțional, este expus la Muzeul Commemorative Air Force Airpower din Midland, Texas. Randolph Air Force Base, Texas, casa US Air Force’s Air Education and Training Command (AETC), de asemenea, dețin un Link Trainer expus. Ca un Link Trainer este expus de Muzeul Cavanaugh Flight, în Addison, Texas. Muzeul din Baza Hill Air Force, Utah avea un a Link Trainer expus. Jimmy Doolittle Air & Space Museum, localizat la Travis AFB în CA, expunâne un Link Trainer.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]Another Link Trainer in working condition is on display at the Commemorative Air Force Airpower Museum in Midland, Texas. Randolph Air Force Base, Texas, home of the United States Air Force’s Air Education and Training Command (AETC), also has a Link Trainer on display. Likewise a Link Trainer is displayed at the Cavanaugh Flight Museum in Addison, Texas. [19] The Museum at Hill Air Force Base, Utah has a Link Trainer on display. The Jimmy Doolittle Air & Space Museum, located at Travis AFB in CA, exhibits a Link Trainer.[/tp]
[tp not_in=”en”]Două Linkuri sunt expuse la Museum of Flight Restoration Center, Paine Field în Seattle, Washington. Unul este funcțional.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]Two Link Trainers are on display at the Museum of Flight Restoration Center, Paine Field in Seattle, Washington. One is in fully functional condition with the adjoining instructors table.[/tp]
[tp not_in=”en”]Un Blue Box este exăus la Muzeul Aviatic al Armatei în Fork Rucker, Alabama. A fost adăugat colecției lor în 2006.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]A „Blue Box” is on display at the Army Aviation Museum at Fork Rucker, Alabama. It was added to their collection in 2006.[/tp]
[tp not_in=”en”]Un Link Trainer se află expus în Aeroportul Melbourne în Melbourne, Florida. Muzeul Naval Air Station Fort Lauderdale de asemenea are expus un Link Trainer Building #8, care se află în U.S National Register of Historic Places.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]There is a Link Trainer on display at the Melbourne Airport in Melbourne, Florida. The Naval Air Station Fort Lauderdale Museum also has one on display in its Link Trainer Building #8, which is on the U.S National Register of Historic Places.[/tp]
[tp not_in=”en”]Un Link Trainer este expus la Golden Age of Flight Gallery at the Muzeul San Diego Air & Space. Există un interior luminos astfel încât vizitatorii pot vedea panoul de instrumente. În luna august 2009, nepoata lui Edwin Link a vizitat muzeul și au împărtășit poveștile ei cu docentii voluntari. Una dintre cele mai docente voluntari a fost instruită într-un Link Trainer și împărtășește experiențele sale cu vizitatorii și excursiei.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]A Link Trainer is on display in the Golden Age of Flight Gallery at the San Diego Air & Space Museum. There is a light inside so visitors can see the instrument panel. In August 2009, Edwin Link’s granddaughter visited the museum and shared her stories with the volunteer docents. One of the volunteer docents trained in a Link Trainer and shares his experiences with visitors and tours.[/tp]
[tp not_in=”en”]O versiune completă a Linlului asamblat, include si stația instructorului, este expusă la Muzeul Prairie Aviation în Bloomington, Illinois.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]A complete Link Trainer assembly, including an instructor’s station, is on display at the Prairie Aviation Museum in Bloomington, Illinois.[/tp]
[tp not_in=”en”]Muzeul Millville Army Air Field din Aeroportul Millville, Millville, New Jersey, deține două Linkuri, dintre care unul, operațional, expus în construcțiile celui de-al Doilea Război Mondial.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The Millville Army Air Field Museum at the Millville Airport, Millville, New Jersey owns two Link Trainers, and has one, operational, on display in the World War II Link Trainer building.[/tp]
[tp not_in=”en”]O circa de 1943 Link Trainere cu birou instructor este expusă la Centrul NASA Ames Research, Moffett Field, Mountain View, California Acest antrenor a fost din punct de vedere fizic și mecanic restaurat la stare de funcționare în 1992. Acest antrenor nu a avut inițial aripi si coada de asamblare instalate. Ele au fost de multe ori omise de pe formatori făcuți în timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Cu toate acestea, un set de „stil cu zbaturi” aripi si coada de asamblare au fost fabricate de originalele documentare specificatiile Link, și adăugate în timpul restaurării.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]A circa 1943 Link Trainer with instructor’s desk is on display at NASA’s Ames Research Center, Moffett Field, Mountain View, Calif. This trainer was physically and mechanically restored to full working order in 1992. This trainer did not originally have the wings and tail assembly installed. They were often omitted on trainers made during World War II. However, a set of „paddle style” wings and tail assembly was manufactured from original Link documentation specs, and added during the restoration.[/tp]
[tp not_in=”en”]Valiant Air Command Warbird Museum din Titusville, Florida avea un Link Trainer cu stație instructor în colecția lor. Un Link Trainer cu stație instructor expus la Muzeul Tri-State Warbird.[/tp]
[tp lang=”en” only=”y”]The Valiant Air Command Warbird Museum in Titusville, Florida has a Link Trainer with instructor station in its collection. There is a Link Trainer with instructor station on display at the Tri-State Warbird Museum.[/tp]
Link Trainer
Termenul Link Trainer, de asemenea, cunoscut sub numele de „cutia albastră” și „Trainer Pilot” este frecvent folosit pentru a desemna o serie de simulatoare de zbor produse între începutul anilor 1930 și începutul anilor 1950 de către Link Aviation Devices, Inc, fondat și condus de Ed Link, bazat pe tehnologia inițiată în 1929 la afacerea familiei sale în Binghamton, New York.
Link Trainer
Termenul Link Trainer, de asemenea, cunoscut sub numele de „cutia albastră” și „Trainer Pilot” este frecvent folosit pentru a desemna o serie de simulatoare de zbor produse între începutul anilor 1930 și începutul anilor 1950 de către Link Aviation Devices, Inc, fondat și condus de Ed Link, bazat pe tehnologia inițiată în 1929 la afacerea familiei sale în Binghamton, New York.
Link Trainer
Termenul Link Trainer, de asemenea, cunoscut sub numele de „cutia albastră” și „Trainer Pilot” este frecvent folosit pentru a desemna o serie de simulatoare de zbor produse între începutul anilor 1930 și începutul anilor 1950 de către Link Aviation Devices, Inc, fondat și condus de Ed Link, bazat pe tehnologia inițiată în 1929 la afacerea familiei sale în Binghamton, New York.